FAQ


IK KRIJG GEEN BEVESTIGINGSMAIL, IS MIJN BESTELLING WEL GELUKT?
__

Het gebeurd helaas vaak, vooral bij hotmail gebruikers, dat mijn mailtjes in de spam box terecht komen. Dus verwacht je een mail van mij, kijk dan vooral daar eens. 

 

WELKE BETAALMETHOLDES ACCEPTEERD THE PAPER PRESS?
__

- iDeal
- Bancontact
- PayPal

IK HEB EEN FOUTJE GEMAAKT TIJDENS HET BESTELLEN. KAN IK DIT NOG WIJZIGEN?
__

Mocht je een foutje ontdekt hebben, laat het mij dan zo snel mogelijk weten via saskia@heyhej.nl. Mocht het pakketje nog niet verzonden zijn, kan ik het in de meeste gevallen nog wel wijzigen.

 

IK HEB EEN FOUTJE GEMAAKT TIJDENS HET BESTELLEN. KAN IK DIT NOG WIJZIGEN?
__

Mocht je een foutje ontdekt hebben, laat het mij dan zo snel mogelijk weten via saskia@heyhej.nl. Mocht het pakketje nog niet verzonden zijn, kan ik het in de meeste gevallen nog wel wijzigen.

 

MIJN BESTELLING IS NOG STEEDS NIET AANGEKOMEN, WAT NU?
__

Helaas heb ik geen invloed op het werk van PostNL. Het kan in enkele gevallen langer duren dan ze op hun website beloven. Houd er wel rekening mee dat rond drukke periodes, denk aan de maand december, Black Friday of bijvoorbeeld moederdag/vaderdag, dat het extreem druk is bij PostNL en de kans dan erg groot is dat je iets langer op je bestelling moet wachten.

Heb je na 10 dagen nog steeds niet binnen? Neem in dit geval even contact met mij op via saskia@heyhej.nl.

 

 

 

__

Heb je een vraag die hier niet tussen staat? Stuur gerust een mailtje naar saskia@heyhej.nl.