FAQ

IK WIL GRAAG MEERDERE CADEAUS NAAR VERSCHILLENDE ADRESSEN TEGELIJK BESTELLEN. HOE DOE IK DAT?
__

Helaas is het nog niet mogelijk om verschillende verzendadressen tegelijk af te rekenen. Tot nu toe moet je voor bijvoorbeeld 3 verschillende ontvangers, 3 keer opnieuw het bestelproces door. Als je je gegevens opslaat/een account aanmaakt tijdens de eerste keer bestellen, moet dit de keren daarop een stuk sneller gaan.

Achter de schermen zijn we wel bezig om dit te verbeteren. Zodra dit gelukt is, komt dat hier te staan.

 

WAT IS HET VERSCHIL TUSSEN VERZEND/AFLEVERADRES EN FACTUURADRES?
__

Verzendadres: Het adres waar het cadeau naartoe gestuurd mag worden.
Factuuradres: Jouw adres. 

Als je een cadeau naar jezelf verzend, is het factuuradres dus hetzelfde als het verzendadres. Stuur je het cadeau naar iemand anders? Dan kun je bij factuuradres je eigen adres invullen, maar het hoeft niet perse (tenzij je namens een bedrijf besteld). Ik voeg namelijk nooit een pakbon of factuur mee met het cadeau).


IK KRIJG GEEN BEVESTIGINGSMAIL, IS MIJN BESTELLING WEL GELUKT?

__

Het gebeurd helaas vaak, vooral bij hotmail gebruikers, dat mijn mailtjes in de spam box terecht komen. Dus verwacht je een mail van mij, kijk dan vooral daar even. 

 

WELKE BETAALMETHOLDES ACCEPTEERD HEYHEJ?
__

- iDeal
- Bancontact
- PayPal
- VVV cadeaukaart

Ideal betaalmethodePaypal betaalmethode Bancontact betaalmethode belgie 
acceptant vvv cadeaukaart



IK HEB EEN FOUTJE GEMAAKT TIJDENS HET BESTELLEN. KAN IK DIT NOG WIJZIGEN?
__

Mocht je een foutje ontdekt hebben, laat het mij dan zo snel mogelijk weten via saskia@heyhej.nl. Mocht het pakketje nog niet verzonden zijn, kan ik het in de meeste gevallen nog wel wijzigen.
 

MIJN BESTELLING IS NOG STEEDS NIET AANGEKOMEN, WAT NU?
__

Helaas heb ik geen invloed op het werk van PostNL. Het kan in enkele gevallen langer duren dan ze op hun website beloven. Houd er wel rekening mee dat rond drukke periodes, denk aan de maand december, Black Friday of bijvoorbeeld moederdag/vaderdag, het extreem druk is bij PostNL en de kans dan erg groot is dat je iets langer op je bestelling moet wachten.

Heb je na 7 dagen nog steeds niet binnen? Neem in dit geval even contact met mij op via saskia@heyhej.nl.

 

 

 

__

Heb je een vraag die hier niet tussen staat? Stuur gerust een mailtje naar saskia@heyhej.nl.