Verzendkosten, levertijden en retourneren

VERZENDKOSTEN

Voor de verzending van jouw bestelling maken wij gebruik van PostNL.

Voor bestellingen binnen Nederland
-
Lokale bezorging  |  gratis (Vathorst en Hooglanderveen)
Brievenbuspakket  |  €3,99
Pakketpost | €6,95

Voor een Message in a bottle kun je ook kiezen voor brievenbuspost á €2,95. Dit is mogelijk bij 1 of 2 bottles. Vanaf 3 stuks is het gewicht te zwaar voor deze optie.

Brievenbuspost kan er heel soms een aantal dagen over doen. Dit is aan postNL hoe snel het verwerkt wordt en hier hebben wij helaas geen invloed op. 

Gratis verzending naar adressen in Amersfoort Vathorst en Hooglanderveen.

Woon je in Amersfoort Vathorst of Hooglanderveen? Dan bieden wij gratis lokale bezorging aan. Op werkdagen heb je je bestelling binnen 24 uur in huis. Deze brengen wij, heel duurzaam, met de bakfiets. 

Naar België, Duitsland, Frankrijk, Spanje en Denemarken.

-
Brievenbuspost tot 350 gr.  |. €7,95
Pakketpost  |  €9,95

 

LEVERTIJD

Let op: Nu alle winkels gesloten zijn is het heel druk bij de post. Ik kan je niet garanderen dat je pakketje na 1 of 2 dagen aankomt. 

Alle bestellingen worden op werkdagen binnen 24 uur verzonden, mits je een andere verzenddag hebt aangegeven. Brievenbuspost en brievenbuspakket via PostNL heeft een levertijd van 1 á 2 werkdagen. HeyHej is niet aansprakelijk voor eventuele vertragingen tijdens transport.

 

VERZENDEN OP EEN SPECIALE DAG

Wil je graag dat je bestelling op bepaalde dag verzonden wordt, bijvoorbeeld i.v.m. een verjaardag? Zet de dag van verzenden dan in het daarvoor bedoelde vakje op de productpagina. Je kunt ook vooruit plannen. Zo hoef je een verjaardag in de toekomst niet meer te vergeten.

 

RETOUR

Je hebt het recht om je bestelling tot 14 dagen na ontvangst te annuleren of terug te sturen. Mocht je je bestelling willen retourneren, stuur dan even een e-mail naar saskia@heyhej.nl. Vermeld hierbij dan je ordernummer en om welk artikel het gaat.

Artikelen dienen ongebruikt te worden geretourneerd. Beschadigde producten kunnen worden geweigerd. De kosten voor retourzending zijn voor rekening van de klant.

 

BEVESTIGING VAN BESTELLING EN VERZENDING

Na je bestelling krijg je altijd gelijk een bevestigingsmail. Zodra je bestelling op de post gegaan is, krijg opnieuw een bericht dat je bestelling onderweg is.

Heb je geen bericht ontvangen? Kijk dan eens in je spambox/map voor ongewenste mail. Grote kans dat hij daar tussen staat.