Verzendkosten, levertijden en retourneren


VERZENDKOSTEN

Voor de verzending van jouw bestelling maken wij gebruik van PostNL.

-

Voor bestellingen binnen Nederland

Lokale bezorging  |  gratis (Vathorst en Hooglanderveen)
Verzending met track&trace | €4,95

Gratis verzending vanaf €80

 

Gratis lokale bezorging Amersfoort Vathorst / Hooglanderveen

Gratis verzending naar adressen in Amersfoort Vathorst en Hooglanderveen.

Woon je in Amersfoort Vathorst of Hooglanderveen? Dan bieden wij gratis lokale bezorging aan. Op werkdagen heb je je bestelling binnen 24 uur in huis. Deze brengen wij, heel duurzaam, met de bakfiets. 

 

Gratis afhalen in Amersfoort

Wil je je bestelling graag afhalen? Mail mij naar saskia@heyhej.nl de gewenste afhaaldag en tijd.

 

Naar België en Duitsland

Verzending met track&trace |  €6,95
Gratis verzending vanaf €100 

Naar Frankrijk, Spanje, Portugal, Italië, Oostenrijk, Scandinavië.

Pakketpost (met track&trace) |  €12,95

Verenigd Koninkrijk

Brievenbuspost  | €7,95
Pakketpost (zonder track&trace) |  €11,95
Pakketpost (met track&trace) |  €16,95
Gratis verzending vanaf €100

 

LEVERTIJD

Vandaag besteld = vandaag of morgen verzonden, mits je een andere verzenddag hebt gekozen.

Brievenbuspost en brievenbuspakket via PostNL heeft een levertijd van 1 á 2 werkdagen. HeyHej is niet aansprakelijk voor eventuele vertragingen tijdens transport.

België duurt ook 1 - 2 werkdagen.
Rest van Europa 2 - 4 werkdagen.

 

VERZENDEN OP EEN SPECIALE DAG

Wil je graag dat je bestelling op bepaalde dag verzonden wordt, bijvoorbeeld i.v.m. een verjaardag? Zet de dag van verzenden dan in het daarvoor bedoelde vakje op de productpagina. Je kunt ook vooruit plannen. Zo hoef je een verjaardag in de toekomst niet meer te vergeten.

 

RETOUR

Je hebt het recht om je bestelling tot 14 dagen na ontvangst te annuleren of terug te sturen. Mocht je je bestelling willen retourneren, stuur dan even een e-mail naar saskia@heyhej.nl. Vermeld hierbij dan je ordernummer en om welk artikel het gaat.

Artikelen dienen ongebruikt te worden geretourneerd. Beschadigde producten kunnen worden geweigerd. De kosten voor retourzending zijn voor rekening van de klant.

 

BEVESTIGING VAN BESTELLING EN VERZENDING

Na je bestelling krijg je altijd gelijk een bevestigingsmail. Zodra je bestelling op de post gegaan is, krijg opnieuw een bericht dat je bestelling onderweg is.

Heb je geen bericht ontvangen? Kijk dan eens in je spambox/map voor ongewenste mail. Grote kans dat hij daar tussen staat.